FANDOM

Głos Ooo

Obywatelu, witaj w Głosie Ooo!
Twój nowy newsletter o twoim ulubionym serialu.

NASZAMATKA.png

Towarzyszu! Pomóż nam dodać artykuły do nowego numeru.Sprawdź inne strony i zobacz, o co chodzi.

Numer #1 został wydany we wrześniu. (Dopiero teraz został dokończony, przepraszamy za stare informacje... Numer majowy będzie miał informacje aktualne.) Autorzy : Pan Tost

A co tutaj?
Tu będą wstawione fan-arty, opowieści fanowskie i wiele więcej.

O Postaciach
Czas abyście dowiedzieli się coś o postaciach. Ostatnie odcinki zmieniły troche informacji o bohaterach. Wszystko o czym dowiedzieliśmy się po poprzednich odcinkach, będzie tu opisane. Dodatkowo będzie troche o osobach co będą mieć dopiero swój debiut.

Miętówka
W "Nemezis", Miętówka używa swoich mocy, o których jeszcze nigdy przedtem nie wiedzieliśmy. Dowiedzieliśmy się, że potrafi się komunikować z Nocosferą - to by wyjaśniało znajomość z Hunsonem. Dodatkowo może przybrać ciało całkiem innej osoby, a także zamieniać inne stworzenia w demony.

NawiedzonyMiętówka.png

Mistrz pokoju
Tajemnicza postać która pojawiła się pierwszy raz w "Nemezis". Wyglądem przypomina Ron'a James'a, podobnie jak jego dzieci. Podobnie jak sprzedawca, ma on ten sam kształt głowy, kolor skóry, oczy, oraz również jest czarodziejem. Jego dzieci w tym odcinku zostały zamienione w Demony. Uratował tylko najmłodsze dziecko, rzucając urok worek do dziury.

Mistrzpokoju.png

Jake i jego rodzice
W odcinku "Joshua i Margaret", zostało wyjaśnione jak Jake przyszedł na świat. Nie był to naturalny poród. Warto też wspomnieć, że Joshua jest jego... matką. Dziwne co nie? A jego ojcem jest dopiero co debiutujący Zmiennokształtny. Margaret prawidłowo urodziła tylko Jermaine.

DzieckoJakeŚpi.png

Ten odcinek wyjaśnia nam też, skąd Jake'a ma moce. Dostał je po Zmiennokształtym. To by zaprzeczało temu co powiedział pies w odcinku "Ogród Wiedźmy". Najprawdopodobniej skojarzył to sobie z kałużą, ponieważ od razu po porodzie zaczął... tańczyć.

DzieckoJakeTańczy.png

Zmiennokształtny
Zmiennokształtny pojawił się w odcinku Joshua i Margaret gdzie został "Ojcem" Jake'a. Pewnie pytacie: "Co!? Jakim cudem? Zmiennokształtny został "ojcem" Jake'a dlatego że ugryzł Joshua co spowodowało że Joshua został...Matką Jake'a! Tyle zamieszania przez jednego kosmitę.

Rl.png

Ciekawostką jest fakt że usta Jake Jr. są niemal identyczne do ust kosmity!

Evergreen (Postać)
W odcinku pt: "Evergreen", pojawił się Lodowy czarodziej, który nazywa się... Evergreeen, jego podopiecznym będzie dinozaur o imieniu Gienio (To samo imię ma pingwin Lodowego Króla.). Stworzy on koronę która ma ocalić świat przed kometą, jednak czy wszystko przejdzie tak pomyślnie?

Icecrownmaker.png

Gienio (Dinozaur)

Zacznijmy od tego, co ma znaczyć Gienio (nie mam na myśli Pingwina). Jest to jedna z postaci występujących w odcinku i jest to... dinozaur. Najwidoczniej dinozaury żyły przed wojną. A teraz o czym będzie opowiadać.

Comet Finn.png

Akcja ma miejsce przed Wielką Wojną Grzybów. Kometa leci w stronę Ziemi. Lucjusz Evergreen, Balthus, Slimy-D i Chatsberry spotykają się. Evergreen chciał stworzyć lodową koronę, jednak reszta się sprzeciwiła, wiec ich zamroził. On, Gienio i Nina wyruszyli po 3 rubiny psa Magwooda...

Duch muchy

Kolejny odcinek opowiada o tym jak Jake, zabija muchę, a ta zaczyna nawiedzać domek. Szykuje się przerażający i komediowy odcinek. Jake na pewno nas rozśmieszy.

It's okay Jake.png

Z pamiętnika cegły
Jake postanawia zrealizować swoje dziwne marzenie, które polega na byciu cegłą w rozsypującej sie budowli.

500px

Złote gwiazdki
Syn Słoniczki i Pana Świni - Sweet P wpada w tarapaty już pierwszego dnia szkoły...

Baby licz.png

Gość
Wizja doprowadza Finn'a do krateru ziemii, w którym rozwinęła się zagadkowa cywilizacja...

Pobrane (199).jpg

Kosmiczny Lot
Finn doświadcza gwiezdnej podróży, która niesie go przez Ooo i dalej...

S6e25 Space Lards.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki