FANDOM

PNP Wiki to najlepsze anime 4EVA <3

Przewodnik po oznaczeniach Edytuj

Typ Odcinka Kolor
Normalny Odcinek Przezroczysty
Odcinek Specjalny Czerwony
Odcinek Fillerowy Zielony

Lista odcinkówEdytuj

Bernardia ArcEdytuj

Pierwsza saga - główni bohaterowie zostają przeniesieni na Bernardie za pomocą tajemniczego wędrowca. Zostają zaatakowani przez wyjątkowo odrażajacą bestie, będącą bossem tych ziem - Liptona Wizarda.

Nr. Tytuł Data wydania

Bastion ArcEdytuj

Po zniknięciu Biune w świecie PnP ogarnął chaos. Wamp razem z Matisem i FP próbują dojść do tego kto mógł stanąć za jego zniknięciem. W między czasie wchodzą w porachunki z lokalnymi bogami - CN

Nr. Tytuł Data wydania

Psiaczki Wiki ArcEdytuj

Gienson w poszukiwaniu sławy i szczęścia zakłada własną wiki która nosi nazwe - Psiaczki Wiki. Z pomocą przychodzą jej FP, Fiona, Matis, Wamp oraz reszta.

Nr. Tytuł Data wydania

Sea Princess ArcEdytuj

FP staje w potyczke z SP - Sea Princess. Po tym zaprzyjźniają sie, a FP może nadal spędzać czas ze swoim wybrankiem. W międzyczasie SP zdobywa swoją drugą połówke - Magicznego Gościa.

Nr. Tytuł Data wydania

Psycho Time ArcEdytuj

PnP Wiki zostaje obdarowana przez niezwykły klejnot - Karcie. Okazuje się, że za nową przybyłą osobą kryje się głęboka przeszłość - która przeistacza się w jej nowe dzieło - Psycho Time.

Nr. Tytuł Data wydania

Reincarnation ArcEdytuj

Bastion po przeistoczeniu się w forum boryka się z wieloma problemami. Prawdopodobnie za kilkanaście godzin zniknie, a z nim wszystkie utarte uczucia. Jednak jest nadzieja!

Nr. Tytuł Data wydania

Bunt Arc (pół-filer)Edytuj

Podczas spokojnych letnich wieczorów, niespodziewanie zjawiają się tajemnicze osoby których nigdy wcześniej nie widziano. Gdy do tego dochodzi, na wiki zaczynają się dziać dziwne niewyjaśnione zjawiska. Okazuje się, że to buntownicy.

Nr. Tytuł Data wydania

Fantroll Arc (pół-filler)Edytuj

Na wiki zjawia się tajemnicza osoba - kot. Twierdzi, że może spełnić jedno życzenie, jednak konsekwencją tego, będzie materializacja tego. Za jego sprawką osoby na wiki zamieniają się w swoich - fantrolli.

Nr. Tytuł Data wydania

Arc Wojna z CiekawostkamiEdytuj

Podczas świętowania nowego roku, użytkownicy PNP Wiki wpadają na tajemniczy fanpejdż na fejsbuku. Rzekomy fanpejdż reklamujący się jako ciekawostki, jest tylko "zwyczajną głupią stroną". Jednak gdy w zastraszającym tempie zwiększa się jego liczba lajków, zaczynają rozumieć, że jest to coś więcej.

Krol zly ArcEdytuj

PNP Wiki dotychczas nie stoczyła się tak wielkim wrogiem jakim jest Krul zly - podaje się za hakera, jednak nikt nie ma pewności kim tak naprawdę jest. Zaczyna się śmiertelny bój o życie, prawde i nadzieje!

CS ArcEdytuj

TBA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki